30. dirka Po Sloveniji 12. junij - 16. junij 2024
17.06.2017

Adria Mobil, sponzor brez katerega ni dirke Po Sloveniji in medijski utrip, ki presega vsa pričakovanja

Adria Mobil, sponzor brez katerega ni dirke Po Sloveniji in medijski utrip, ki presega vsa pričakovanja

Že dobrih dvanajst let je družba Adria Mobil zvesti pokrovitelj novomeškega kolesarskega kluba, pod čigar taktirko že 24 let poteka eden največjih športnih dogodkov v naši državi – kolesarska dirka Po Sloveniji. In ravno v letošnjem letu je KK Adria Mobil, skupaj s svojim generalnim pokroviteljem in vrsto drugih sponzorjev ter partnerjev projekta, dosegel izjemen preboj v svetovno športno sfero s prenosom dirke preko najbolj gledanega športnega kanala Eurosporta.

Nedvomne zasluge za to gredo prav Adrii, zahvaljujoč izredni vztrajnosti in odgovornosti ekipe, ki je na tem projektu intenzivno delala že zadnjih nekaj let, zadnje leto pa še posebej, pa je končno tudi celotna Slovenija videna »iz zraka«. To dejstvo je največji kolesarski dogodek pri nas dvignilo na precej višjo raven v vseh ozirih, zlasti v organizacijskem, izvedbenem in promocijskem pomenu.

Letošnjo slovensko zeleno pentljo in njen »Boj za zeleno«, ki traja od 15. do vključno 18. junija, poleg Eurosporta, neposredno spremlja preko 150 akreditiranih domačih in tujih novinarjev, fotografov, radijskih in drugih televizijskih ekip, kar je že zelo opazno tudi v promocijskem smislu. Dnevne zbirke medijskih objav v povprečju obsegajo več kot 300 strani, v zbirki pa sploh (še) niso zajete objave v tujih specializiranih medijih, predvsem spletnih straneh po vsem svetu. Dnevni ogled neposrednega televizijskega prenosa že presega milijonske številke, še več se pričakuje proti zaključku dirke. Izjemen obisk že nekaj dni beleži tudi spletna stran dirke www.tourofslovenia.si , ki je letos zaživela v pravi podobi. Ta stran je zabeležila od začetka dirke preko 75.000 različnih uporabnikov, Instagram preko 46.000, Facebook pa beleži skoraj četrt milijona ogledov! Obiskovalci spletnih medijev prihajajo iz Anglije, Italije, Nemčije, Nizozemske, Poljske, Slovenije. In dirka je šele na polovici…

Seveda bo dokončna analiza vseh objava opravljena šele po koncu dirke, toda že zdajšnji medijski utrip kaže, da so sponzorji in partnerji projekta 24. dirke Po Sloveniji, na čelu z družbo Adria Mobil, Telekomom Slovenije, Fiatom, Slovensko turistično organizacijo, SPIRITOM in vsemi občinami, ki so se pridružile ideji in pomagale izpeljati traso skozi prelepe dele Slovenije od Kopra, kjer se je začela štiridnevna dirka do Novega mesta, kjer bo jutri tradicionalno zaključena, zadeli v polno.

Mojca Novak, predsednica organizacijskega odbora 24. dirke Po Sloveniji: "Enega ključnih organizacijskih ciljev smo z dogovorom o mednarodni promociji dirke in s tem tudi Slovenije kot izjemne turistične destinacije že dosegli in vesela sem, da bomo s televizijskimi prenosi dosegli široko mednarodno javnost. Že od prve etape dalje me navdušuje tudi odlično vzdušje, ki spremlja dirko, izredno pa sem ponosna tudi na kolesarsko ekipo Adrie Mobil, ki kaže izjemno srčnost v zelo močni konkurenci in upam, da bomo v prihodnjih etapah imeli tudi tisti kanček športne sreče, ki je vedno potreben za vrhunski rezultat. Verjamem, da nas bodo kolesarji navduševali tudi na zaključnih dveh etapah, vse gledalce pa znova vabimo na ogled dirke ob progo, kjer bomo imeli priložnost videti in spodbujati izredno kolesarsko karavano slovenske zelene pentlje in boj kolesarskih profesionalcev za zeleno."

 

Avtorja fotografij: Vid Ponikvar / Sportida in Mario Stiehl