Kolesarski ambasadorji Slovenije za leto 2019
Slovenska turistična organizacija (STO) v okviru promocijskih aktivnosti pred kolesarsko dirko Po Sloveniji tudi letos organizira projekt »Cycling Ambassadors Slovenia«. Kolesarji so že v Sloveniji!
STO s projektom »Cycling Ambassadors Slovenia« želi tujim turistom Slovenijo predstaviti kot turistično in športno destinacijo, ki ponuja aktivna doživetja najvišjega kakovostnega razreda in zagotavlja pojavnost Slovenije skozi njene naravne danosti.
Na kolesarsko odkrivanje lepot Slovenije se je tako podalo sedem kolesarskih ambasadorjev, ki so razdeljeni na dve skupini, prva bo odkrivala kolesarske poti zahodne, druga pa kolesarske poti vzhodne Slovenije.
Lepote kolesarske Slovenije bodo s svojimi sledilci delili:
> Kamila Panasiuk (Poljska), ki je navdušena kolesarka, popotnica in fotografinja. Kamila raje kolesari za svoj užitek ter uživa v naravnih danostih, kot pa tekmuje. Njene kolesarske podvige lahko spremljate na njenem Instagram profilu ali blogu.
> Leon Grimaldi iz Švedske je lastnik Edge Magazine, zagrizen kolesar ter akcijski fotograf. S fotoaparatom želi ujeti vse zorne kote kolesarjenja in ljudem pokazati, kako lep je ta šport. Spremljate ga lahko na njegovem Instagram profilu in njegovi spletni strani.
> Antal Sturcz prihaja iz Madžarske in polovica njegovega življenja se vrti okrog gorskega kolesarjenja, druga pa okrog avtomobilov. Kolesa zanj niso zgolj prevozno sredstvo, ampak orodje za največje avanture njegovega življenja. Antal dela za portal Total Car, spremljate pa ga lahko tudi na njegovem Instagram profilu.
> Jacobus Langstraat a.k.a. Tjeerd je izjemen Nizozemski pisec in izdajatelj, za svoje knjige je prejel že tri knjižne nagrade. Je strasten gorski kolesar, tekač in deskar na snegu. Njegove avanture lahko spremljate na njegovi spletni strani ter na njegovem Twitter profilu.
> Steven Rose je Britanec, a živi v Amsterdamu. Od 15. do 18. leta je bil član britanske kolesarske reprezentance. Njegov načrt za prihodnost je kolesarjenje iz Amsterdama do Kitajske ali Indije. Spremljate ga lahko na njegovem Instagram profilu.
> Tyler White prihaja iz Irske, rojen je bil v Južnoafriški republiki. Je fotograf, rad raziskuje nove kraje in jih predstavlja svojim sledilcem. Spremljate ga lahko na njegovem Instagram profilu.
> Florent Gailard je francoski novinar, pisec in bloger, ki živi v Sloveniji. Obožuje vse športe na prostem. Že več let ustvarja blog Skrivna Slovenija, prek katerega razkriva avtentične in skrivne kotičke Slovenije, spremljate pa ga lahko tudi na Instagramu in Facebooku.
Letošnji kolesarski ambasadorji so se zbrali v Ljubljani in jo raziskali s kolesi Rog Pony, nato pa so začeli raziskovanje v dveh skupinah.
Prva skupina je šla na zahod Slovenije, najprej proti Vipavi, kjer so prekolesarili traso Vipava – Sanabor – Nanoška planota – Vojkova koča ter tako spoznali del trase letošnje kolesarske dirke Po Sloveniji. Tretji dan bodo raziskovali Gorenjsko, in sicer bodo najprej prekolesarili traso Bled – Kamp Zaka – Bohinjska Bela, se z vlakom odpeljali do Bohinjske Bistrice in tam prekolesarili traso Bohinjska Bistrica - Bohinj - Korita Mostnice – dolina Voje. Četrti dan bo adrenalinski, saj se bodo podali v kolesarski park Cerkno, v soboto, 1. junija, pa se bodo podali na retro izziv Red Bull Goni Pony. Za ta podvig bo ambasadorjem kolesa priskrbel Rog Pony, ki se je kot partner priključil letošnjemu projektu.
Druga skupina bo raziskovala vzhodni del Slovenije – po raziskovanju Ljubljane se bodo najprej podali do kolesarskega parka Jamnica in v Podzemlje Pece. Tretji dan bodo s kolesi raziskovali Logarsko dolino, četrti dan pa kolesarsko ponudbo Rogle. Peti dan se bodo priključili zahodni skupini in se skupaj z njimi z Rog Pony kolesi podali na Vršič v okviru dogodka Red Bull Goni Pony.
S pomočjo ambasadorjev bomo sporočilo, da je Slovenija izjemna destinacija za kolesarje, ponesli tudi v svet.
Veliki odmevni športni dogodki, kot je med drugim kolesarska dirka Po Sloveniji in direkten prenos na globalni televiziji Eurosport, so izjemnega pomena za pozicioniranje Slovenije kot odlične destinacije za športni turizem, priprave športnikov in organizacijo mednarodnih športnih dogodkov. Lanska dirka je prikazala privlačnost 28 destinacij, prek katerih je potekala trasa dirke, ter očarala več kot 9,3 milijona gledalcev, ki so boj za zeleno spremljali na televizijskih kanalih Eurosporta. Prek različnih družbenih medijev so lanske objave v povezavi z dirko dosegle več kot 37,6 milijona sledilcev.