25. dirka Po Sloveniji 2018 13. junij - 17. junij

Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo

06.13.2018

Slovenska turistična organizacija je v začetku junija pričela z nacionalno kampanjo Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo. Cilj je zbrati dva milijona priporočil za oglede in doživetja.

V njej poziva prebivalce naše dežele, naj prek družbenih medijev delijo svoja občutenja, podkrepljena s privlačnimi fotografijami in video posnetki, ki jim jih vzbujajo njihovi najbolj priljubljeni deli Slovenije in aktivnosti ter pri tem uporabijo ključno besedo #ifeelsLOVEnia. Cilj je zbrati dva milijona priporočil za oglede in doživetja - za le-te bo na dirki Po Sloveniji ogromno priložnosti!

 

Nacionalna promocijska kampanja Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo poteka na družbenih omrežjih Facebook, Instagram, Twitter in YouTube ter na osrednji slovenski turistični strani www.slovenia.info. Vse objave uporabnikov, ki delijo svoje posnetke z uporabo ključne besede #ifeelsLOVEnia, so na spletnem mestu posebej izpostavljene.

Pokažite svoj najljubši skriti kotiček Slovenije

STO bo vsak teden še posebej izpostavila tri najboljše in jih nagradila s praktičnimi nagradami. Po zaključku kampanje v začetku septembra pa bodo vsi, izbrani v tedenskem nagradnem izboru, izžrebani za dodatno nagrado, ki bo avtorju najbolj atraktivnega poletnega posnetka Slovenije prinesel brezplačni oddih v Sloveniji za 2 osebi.

 Pomembnost kampanje 2 milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo je tudi v tem, da je vanjo vključeno tudi celotno turistično gospodarstvo, preko turistično-informacijskih centrov in hotelov. STO je ob tej priložnosti partnerjem posredovala nalepke v obliki značilnih zelenih srčkov s pozivom k delitvi objav s ključno besedo #ifeelsLOVEnia. Srčki so namenjeni tako prebivalcem na destinacijah, zaposlenim v turističnem gospodarstvu kot tudi gostom za spodbudo pri sodelovanju v kampanji. S tem imajo tudi partnerji možnost, da poleg uporabe nosilne ključne besede #ifeelsLOVEnia spodbujajo k delitvi zanje pomembnih ključnih besed. K sodelovanju v kampanji bodo svoje člane vzpodbudili tudi v Turistični zvezi Slovenije, Turistično gostinski zbornici Slovenije ter drugih partnerskih institucijah na področju turizma